Per estar al dia de totes les nostres seccions esportives!

Campus Olímpia
DIMARTS 1 DE JULIOL

DIMARTS 1 DE JULIOL

 

Segon dia de campus, ple d’activitats!

El grup de pre-campus fa la primera sortida de la setmana al Happy Parc. Allà gaudeixen dels tobogans, piscines de boles i “colxonetes saltarines”.

Els grup de campus segueix gaudint de l’esport, volei, bàdminton, futbol sala. Desprès agafen forces, al menjador, per continuar amb les activitats de la tarda.

Campus Olímpia
DILLUNS 30 DE JUNY!

DILLUNS 30 DE JUNY!

Hem engegat el campus amb un dia ple d’activitats i emocions.

Els mes petits comencen el centre d’interès treballant amb el sentit del gust.  

El grup de campus ha començat amb molta energia, gaudint dels diferents esports  un circuit fitness i un taller de papiroflèxia.

Us deixem un recull de fotos!

Campus Olímpia
BENVINGUTS AL CAMPUS OLIMPIA 2014!

BENVINGUTS AL CAMPUS OLIMPIA 2014!

Avui amb l’inici d’aquesta edició del Campus Olimpia 2014, engeguem el nostre blog. Un petit quadern de bitàcola on podreu seguir les diferents activitats que anem realitzant.

Comencem amb molta il·lusió i molts nervis. Hem de conèixer als nostres companys/es , monitors/es, tots els que ens acompanyaren aquest estiu ple d’esport i diversió.

Esperem gaudir tots junts, d’un estiu inoblidable!

BENVINGUTS!!!!!

FESTIVAL DE FI DE CURS DE GIMNÀSTICA RÍTMICA

FESTIVAL DE FI DE CURS DE GIMNÀSTICA RÍTMICA

El passat diumenge 15 de Juny vam celebrar el festival de final de curs de l'activitat de gimnàstica rítmica de l'AE Les Corts Ubae. 

A les 9 del matí ja començaven a arribar les gimnastes, i a nosaltres ens tocava muntar l'equip de so, posar les cadires que faltaven, repartir els ordres d'actuació... tot això amb l'ajuda de gimnastes i pares.

Gimnàstica
FESTIVAL DE FINAL DE CURS GIMNÀSTICA RÍTMICA

FESTIVAL DE FINAL DE CURS GIMNÀSTICA RÍTMICA

El proper diumenge 15 de Juny es farà el Festival de Final de Curs de l’activitat de Gimnàstica Rítmica. L’espectacle començarà a les 10h i tindrà lloc al Pavelló de l’Illa.

 

Com cada any gaudirem de les actuacions de les gimnastes de competició, que faran els balls que han fet durant el curs. També tindrem l’actuació de les gimnastes d’iniciació que ens han preparat uns balls que han estat practicant durant tot el curs.  Pel que fa a aquestes gimnastes, tindre actuacions de 4 grups diferents: