Per estar al dia de totes les nostres seccions esportives!

Gimnàstica
COMPTE ENRERE PER LA PRIMERA COMPETICIÓ DE CONJUNTS!

COMPTE ENRERE PER LA PRIMERA COMPETICIÓ DE CONJUNTS!

El proper dissabte dia 22 d’abril inaugurem la temporada de conjunts amb la primera fase del CEEB. Es realitzarà al Pavelló de la Mar Bella.

 

El nostre club estarà representat amb, ni més ni menys, SET CONJUNTS!!! I deu n’hi do quina feinada hem tingut, però com gaudirem de la llarga jornada. La veritat es que les nenes estan una mica neguitoses.... les més “pekes”,  perquè moltes d’elles és la seva primera competició, i les més grans perquè són molt negatives i pensen que faran un desastre... com s’equivoquen...