Per estar al dia de totes les nostres seccions esportives!
PARTITS CEM LES CORTS: JORNADA 8
Demà trobareu a les nostres instal·lacions, els següents partits de bàsquet:
- 9:45h: AE Les Corts-UBAE - Escola Betània (Aleví)
- 11:00h: AE Les Corts-UBAE - Escola Orlandai (Cadet masculí)
Us hi esperem!
LA PRÈVIA DE LA JORNADA (16-03-14)
Aquí teniu la prèvia de la jornada. Hi ha diversos partits ajornats degut a la Copa d’Espanya de Futbol Sala que es disputa a Logroño d’avui fins diumenge:
RESULTATS DEL CAP DE SETMANA (09-03-14)
Aquí teniu els resultats de la jornada:
LA PRÈVIA DE LA JORNADA (09-03-14)
Aquests són els partits del cap de setmana. N’hi ha un bon grapat de molt interessants!
PARTITS CEM LES CORTS: JORNADA 7
Dissabte podreu trobar els següents partits a les nostres instal·lacions:
- 9:45h: AE Les Corts-UBAE - Sant Martí (Benjamí)
- 11:00h: AE Les Corts-UBAE - Aula (Juvenil femení)
- 12:30h: AE Les Corts-UBAE - Bon Pastor (Infantil femení)
Aquesta setmana també tenim activitat a Escola Barcelona:
- 9:45h: AE Les Corts-UBAE - Santa Dorotea (Aleví)
- 11:00h: AE Les Corts-UBAE - Braval (Infantil masculí)
Us hi esperem!
Aquest diumenge l’AE Les Corts UBAE s’estrena en la Gimnàstica Estètica de Grup
Aquest diumenge dia 9 de Març, tindrà lloc la Primera Fase de Gimnàstica Estètica del Consell Escolar de Barcelona, al Pavelló de la Marbella.
La competició començarà a les 10’30h i el nostre club estarà representat per 8 magnífiques gimnastes:
L’Andrea Rodenas, la Gemma Franquet i la Judit Salinas. Les quals hem tingut el plaer de veure-les participa en les competicions de rítmica en la modalitat d’individual.
Crònica de la III Fase de la Copa d’Espanya de Gimnàstica Estètica de Grup
Aquest cap de setmana va tenir lloc a Pinto, Madrid, la 3ª fase de la Copa d’Espanya de Gimnàstica Estètica de Grup. Vaig participar amb el meu conjunt del Col·legi Sant Ignasi.
RESULTATS DEL CAP DE SETMANA (02-03-14)
Resultats del cap de setmana:
LA PRÈVIA DE LA JORNADA (02-03-14)
Aquest cap de setmana no hi ha jornada de lliga excepte pel Femení “A”. Tot i així, tenim algun partit més pendent d’altres jornades. Aquí els teniu:
FINAL D’INDIVIDUAL DE GIMNÀSTICA RÍTMICA
Aquest dissabte dia 1 de Març es celebrarà la Final d’Individual nivells A,B i C de Gimnàstica Rítmica al Pavelló Municipal Sergio Manzano (Bellvitge).
En aquesta competició hi hauran dos tipus de premis, les tres millors classificades de la final, i les tres millors classificades de la suma de les tres fases (tot això a cada categoria i a cada nivell).
A la final només han passat les vuit millors classificades de les anteriors fases. Per part de Les Corts tenim com a finalistes:
Nivell A:

