Aquest cap de setmana passat, darrera jornada de Lliga, el Base Femení “A” es va proclamar Campió de la Divisió d’Honor Catalana.
52 punts, 17 partits guanyats, 1 empatat i 1 perdut. 93 gols a favor (2n millor equip) i 38 gols en contra (2n millor equip). Una lliga espectacular en la que les han liderat la classificació durant totes les jornades excepte les 3 primeres on eren 2es.
Felicitats a totes les jugadores: la Laura, la Laia Bech, la Sònia, la Itziar, la Irene, l’Angela, la Sandra, la Marta, l’Àfrica, l’Aroa, la Paula, l’Alicia, la Laia Tomàs i la Laia Rojo. I per descomptat al cos tècnic: el Ricard, la Clara i l’Elena.
Aquest títol és fruit del gran treball que s’està fent en la secció femenina del club, i de totes les jugadores que han passat per aquesta categoria. El Base Femení va debutar la temporada 2011-12, quedant campió de 1a Divisió i aconseguint l’ascens a Divisió d’Honor. Aquell equip el formaven moltes de les actuals jugadores dels Cadets/Juvenils Femenins.
L’any següent, 2012-13, l’equip quedava 2n classificat empatat a punts amb el 1r classificat, Penya Esplugues. I ja l’any passat, 2013-14, van repetir subcampionat. També va guanyar Penya Esplugues, tot i que a una distància final de 7 punts.
Ara toca seguir treballant, per la Copa Catalunya i el Campionat d’Espanya, però no deixem de celebrar aquest gran èxit!!