Aquí teniu els resultats del cap de setmana passat. Esperem que el proper sigui millor!!
Aleví A: «Molt trist. Ha sigut injust però no se’ns poden escapar aquests punts. Ha faltat intensitat a la 1a part. A la 2a la mala definició ens penalitza. A seguir treballant» (Miki Andrés)
Infantil A: «Era previsible, però tal i com va anar la jornada dissabte… Content pel segon partit consecutiu amb la porteria a 0» (Miki Andrés)
Cadet A: «No hemos hecho un buen partido pero no hemos merecido este 8-3. Con muchas cosas a mejorar no nos queda otra que seguir. Gracias a la gente del club que ha venido a vernos» (Nico)
Juvenil Nacional: «1a part amb massa nervis, s’han posat 0-2. A la 2a ho empatem i convertim el partit en una possessió nostra del 90%, però no som capaços de guanyar» (Miki Escalona)
Sènior A: «Tornem a fer una mala 1a part que ens condemna 1-5. A la 2a reaccionem i tenim fins i tot 2 segons pals que fallem per empatar. Toca reflexionar i reaccionar» (Marc Solé)





